Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J63a64n 42K90o18m75r74s32k86a

15. 11. 2019 14:43

džezu ;-D;-D

jezus = ježíš

0 0
možnosti
JR

J65a95n 25R58i60c91h29t87e72r

15. 11. 2019 14:00

Kdysi jsem se náhodou ocitl v podobné situaci a protože mi těch lidí bylo líto, řekl jsem, že sice nejsem křtěný, ale dvakrát jsem četl Bibli. Udělalo jim to radost.

(ve skutečnosti to byly "Černošskej pánbůh a páni Izraeliti" a "Starej zákon a proroci" od Roarka Bradforda, ale co už, do takových podrobností jsem nezacházel)

2 0
možnosti
RH

Tu knížku mám a je skvělá!R^

0 0
možnosti
JB

J72a64n 24B90u64r82i66a51n

15. 11. 2019 6:48

Děkuji za zpříjemnění rána. Jen si dovolím podotknout, že se taliáni pletou v té nemožnosti, abyste s Lucou měli svatbu v kostele. Mít ji samozřejmě můžete, jen se Vy, jako nepokřtěná, musíte zavázat, že případné děti necháte vyrůstat jako katolíky. A ještě jedna věc - pokud byste se, nedej Bože, chtěli jednou rozvést, tak to pak budete mít asi tak o 100 % jednodušší (to ale neplatí, pokud byste se pak někdy nechala pokřtít - pak se ten sňatek stane požehnaným i z Vaší strany).

Vidíte - můžete někdy toho svého taliána i poučit, že o otázkách své víry ví vlastně prd.

4 0
možnosti
LK

Ale to je milé povídání, karma

1 0
možnosti
DP

Už od začátku jsem si říkala, že by bylo lepší zůstat doma s tou lahví šampusu. Další vývoj událostí mi to jenom potvrdil.:-)

1 0
možnosti
PK

Tak z tohoto báječného thrilleru plynou min. dvě věci a to pravidelná výuka Italštiny a radostně absolvovat křest, pak už jste jasně členem této velké familie. No těším se na pokračování..:-)R^

4 0
možnosti

J68o64s76e36f 71Š75l15o22u26f

15. 11. 2019 19:09

"dvě věci a to pravidelná výuka Italštiny a radostně absolvovat křest,"

.................

No to ještě není vyhráno. Chybí ještě trochu katechismu (nebo alespoň poučení), svatá zpověď a první přijmání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5610x
Tury na túře www.turynature.cz

Jmenuju se Bára a po svym tátovi jsem kromě křivýho chrupu a spánkovejch atak na gauči podědila i přezdívku Tury. Vždycky jsem chtěla bejt zubařkou, takže když jsem se pak v patnácti rozhodovala, co dál dělat, sociální vědy pro mě byly jasná volba. Pracuju pro jedno veřejnoprávní médium a přivydělávám si tim, že píšu, co mě napadne. Zatim. Protože toho psaní nemám v životě dost, píšu taky osobní blog, za kterej mi ale, nevim proč, nikdo neplatí. Přitom je to víceúčelový umělecký produkt! Můj blog by se totiž dal rozdělit na tři poloviny. Chápu, že někomu by to mohlo činit obtíže, ale mně matika nikdy moc nešla, a tak s tím nemám vůbec žádnej problém. (Taky proto o mě stomatologická komora zrovna nestála). Z poloviny je to (cestovní) deník, z druhý půlky je to cestovatelskej průvodce a ze třetí mi supluje ordinaci u terapeuta. Pokud hledáte trochu toho rozptýlení a sem tam nějakou srandu, tak jste tu správně. Ale jestli chcete větší výpovědní hodnotu, navést v mapě, anebo předepsat Neurol, tak vás varuju. Něco by se u mě v lékárničce sice našlo, ale …

Jo a ve zbylym čase venčim Itala a chodim s buldokem. Někdy obráceně. Díky výše zmíněným mám často o čem psát, ale o témata se hravě postará i moje rodina, cizí lidi na ulici, případě prostý obsah mého vlastního mozku. A baví mě to.

Seznam rubrik