Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

Kdybych neměl rodinu...... :)

0 0
možnosti
MK

blizi sa 30, karusel bude spomalovat

0 0
možnosti
TN

Konečně jsem se na idnes pobavil. Ono když člověk řeší rozchod, podobně, akorát opačně.... no nic raději ;-);-D;-D;-D

1 0
možnosti
VK

Blogy moc často nečtu, nicméně o jeden "italský" jsem kdysi náhodou zavadil.

Bohužel mě úplně nepřekvapuje že se z "S Italem v.posteli" stalo "Z Itala v pr...i".

Stane se to snadno i s Čechem, ale jižanský temperament k tomu má prostě ještě blíž.

3 0
možnosti
OS

Vybirat si partnera rozumem nejspis neumi kazda

1 0
možnosti
JM

Ten nadpis je sice jak od Adély Elbel a obsah místy jako z Brava z rubriky Liebe, sex und zärtlichkeit... ale v záplavě korunových analýz, Novotného, Koněva, špionů mě pobavil. Děkuji za prima čtení a za jiný pohled na život.

7 0
možnosti
ZS

Ďouče zlatý, já nevím, jestli se mám smát ... ale čtete se dobře, prostě život sám.R^

3 0
možnosti
SS

jestli je to pokus o vtip, tak to ujde... pokud je to ale pravda, že dotyčná madame si "nezištně" vybrala taliána - pak si ta povrchní, prospěchářská pozérka - pro jistotu - zaslouží ještě další, podobnou lekci života... a pokud její otec přispěchal na pomoc logickou radou - ne jako chlap - ale jako normální, rozumný člověk, který používá mozek, na rozdíl od hysterky, labilní ženské - tak ten chlap udělal jen to, co je racionálně předpokládané... fakt, že ženské jednoduše zvládnou uvažovat racionálně jen - případně zejména - při volbě barvy botiček a šatiček nebo kabelečky, aby to všechno ladilo, to je věc druhá...

3 12
možnosti
KN

Patrně máte dojem, že co Ital, to nejméně milionář s domem ve městě, domem na pláži, jachtou a Ferrari v garáži.

Vzhledem k tomu, že mám v Itálii spoustu přátel, tak vím, že vydělat si v Itálii na slušné živobytí dá nejméně tolik práce jako tady. A životní úroveň Italů je srovnatelná s tou naší.

Pokud vás ženské nechtějí, nemohou za to Italové, ale váš názor na ženy. Pokud ženy považujete za schopné jen vybrat si boty či kabelku, jinak je považujete za hysterky a labilní, pak se nemůžete divit.

1 0
možnosti
IL

I98v42o 27L57y46č97k37a

14. 5. 2020 20:36

Díky za zlepšení nálady;-D

0 0
možnosti
VE

Díky za lepší náladu :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5610x
Tury na túře www.turynature.cz

Jmenuju se Bára a po svym tátovi jsem kromě křivýho chrupu a spánkovejch atak na gauči podědila i přezdívku Tury. Vždycky jsem chtěla bejt zubařkou, takže když jsem se pak v patnácti rozhodovala, co dál dělat, sociální vědy pro mě byly jasná volba. Pracuju pro jedno veřejnoprávní médium a přivydělávám si tim, že píšu, co mě napadne. Zatim. Protože toho psaní nemám v životě dost, píšu taky osobní blog, za kterej mi ale, nevim proč, nikdo neplatí. Přitom je to víceúčelový umělecký produkt! Můj blog by se totiž dal rozdělit na tři poloviny. Chápu, že někomu by to mohlo činit obtíže, ale mně matika nikdy moc nešla, a tak s tím nemám vůbec žádnej problém. (Taky proto o mě stomatologická komora zrovna nestála). Z poloviny je to (cestovní) deník, z druhý půlky je to cestovatelskej průvodce a ze třetí mi supluje ordinaci u terapeuta. Pokud hledáte trochu toho rozptýlení a sem tam nějakou srandu, tak jste tu správně. Ale jestli chcete větší výpovědní hodnotu, navést v mapě, anebo předepsat Neurol, tak vás varuju. Něco by se u mě v lékárničce sice našlo, ale …

Jo a ve zbylym čase venčim Itala a chodim s buldokem. Někdy obráceně. Díky výše zmíněným mám často o čem psát, ale o témata se hravě postará i moje rodina, cizí lidi na ulici, případě prostý obsah mého vlastního mozku. A baví mě to.

Seznam rubrik