Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozhodně velký literární talent. V jazyce těch ostatních čekatelů na rovnátka "HUSTÝ".

Pište dál. :-)

0 0
možnosti

Už skoro nevím, co jsem v sedmadvaceti emočně prožíval. Tenkrát nebyly blogy, internet ani mobily a další dnešní samozřejmosti. Byl jsem svobodný a ještě jsem vůbec neplánoval nějaký rodiny, děti a podobně. Spíš kde sehnat nějaký laciný auto a kam s báglem na víkend. Některý holky si psaly deníčky, to jo. Ale zaplaťpámbu, že tahle sedmadvacítka nevystudovala zubařinu. To bych se fakt bál.. ;-D Ale dávám jí šanci, že se už brzy zklidní, odtrhne se od pupeční šňůry a začne hezky normálně žít.R^

0 0
možnosti

U mě se to táhne už několik měsíců. Jo, kdybych tak potkal tak hezkou sedmadvacítku, která by mě přes to převezla, to by byl restart. Ve 40 :-D

0 0
možnosti

Az se to potahne i nekolik let, budete brat na restart i 40tku ;-D

1 0
možnosti

Pěkně napsané. Podstata je jiná. Chce to asi spíše hledat ve svém hnízdě. I když jsme všichni Evropani, kultura je rozdílná.

1 0
možnosti

Karma, milé dítě .... 27 ... áááách jo, to je ale krásný věk, život teprve začíná. R^

1 0
možnosti

A pritom je tohle jeste pohodovy rozchod, pac nemusi resit spolecny deti, majetky, alimenty a z toho vyplyvajici rozvodove bitvy.

5 0
možnosti

Napsáno od srdce a párkrát jsem se i zasmál. Ať se Vám daří.

2 0
možnosti
Foto

Tyjo, to vás lituju. Mě postihlo zhroucení dlouhodobýho, životního vztahu (a s tím stěhování a spousta dalších komplikací včetně zdravotních) ve třiceti, takže to trochu znám. Akorát u mě nějak neproběhly ty klasický fáze, resp. já tam měl po počáteční nemožnosti tomu uvěřit a naprostým šoku atd. asi pouze depresi a pak časem snad jakože smíření; žádná negace, agrese, to vůbec. A jakožto chlapovi mi pak trochu pomáhal chlast (v relaxování, ne že bych tím snad něco „řešil“), ovšem to zase nejde dlouhodobě. Ale soudě dle vaší fotky a vašeho projevu – bude to dobrý, nebojte. ;)

4 0
možnosti

Ono se to nemusi zdat, ale pokud u zhrouceneho vztahu se nemusi resit deti a popripade rozvod, tak je to myslim v uvozovkach "brnkacka".

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS